„Budowa hali magazynowej wysokiego składowania (etap I) z częścią socjalno – administracyjną, placami manewrowymi i miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, oraz niezbędną infrastrukturą techniczną”
Zapytanie ofertowe nr 2
“Zakup wyposażenia hali magazynowej wysokiego składowania”
Zapytanie ofertowe nr 3
„Zakup systemu inteligentnego sterowania procesem”
„Zawiadomienie o rozstrzygnięciu przetargu”
„Modyfikacja z dnia 19.06.2015 r. zaproszenia do składania oferty nr: 1/2016”
Zaproszenie do składania ofert nr 1/2016
na zadanie pn. „Budowa hali magazynowej wysokiego składowania (etap I) z częścią socjalno – administracyjną, placami manewrowymi i miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, oraz niezbędną infrastrukturą techniczną” w ramach projektu pn. „Wzrost konkurencyjności RYBEXIM Sp.
z o.o. Sp.k. poprzez wprowadzenie nowych usług logistycznych”,
Numer projektu: RPPK.01.04.01-18-0301/15
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Oś priorytetowa: I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka
Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP
Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie
Typ: Rozwój MŚP
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Rybexim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
- Szarotkowa 11,
35-604 Rzeszów
NIP: 8133670815
REGON: 180800494
Osoba do kontaktu:
Rafał Rybka – Prezes Zarządu Komplementariuszy.
tel. 0048 663 825 100
email: rafal.rybka@rybexim.pl
- PODSTAWA UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Podstawą udzielenia zamówienia są Wytyczne Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy praw zamówień publicznych.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali magazynowej wysokiego składowania (etap I) z częścią socjalno – administracyjną, placami manewrowymi i miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w tym w szczególności:
- Wykonanie robót- konstrukcyjno – budowlanych hali magazynowej wysokiego składowania (I etap) z częścią socjalno – administracyjną (1 kpl.);
- Budowa placu manewrowego i miejsc postojowych (1kpl.),
- Wykonanie instalacji systemu PPOŻ w hali magazynowej wysokiego składowania (I etap)
z częścią socjalno- administracyjną (1 kpl.); - Wykonanie robót związane z wykonaniem instalacji elektrycznej wewnętrznych oraz teletechnicznych w hali magazynowej wysokiego składowania (I etap) z częścią socjalno-administracyjną (1 kpl.);
- Wykonanie wewnętrznej instalacje wodociągowej, kanalizacyjnej, cieplnej i gazowej wraz z ogrzewaniem, wentylacyjnej w hali magazynowej wysokiego składowania (I etap) z częścią socjalno-administracyjną (1 kpl.);
- Wykonanie zewnętrznych przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych (1 kpl.)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Załączniki do zapytania ofertowego :
- Załącznik nr 1 Oświadczenie o braku powiązań;
- Załącznik nr 2 Wzór formularza oferty;
- Załącznik nr 3 Wykaz osób;
- Załącznik nr 4 Wykaz robót budowlanych;
- Załącznik nr 5 Projekt umowy;
- Załącznik nr 6 Projekt budowlany,
- Załącznik nr 7 Przedmiar budowlany
- Załącznik nr 8 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Załącznik nr 9 Harmonogram prac budowlanych.
- Załącznik ne 10 Dokumentacja podłoża gruntowego
Zapytanie ofertowe w ramach zamówienia
publicznego na dostawy nr: 3/2016/UE
na zadanie pn. „Zakup wyposażenia hali magazynowej wysokiego składowania” w ramach projektu pn. „Wzrost konkurencyjności RYBEXIM Sp. z o.o. Sp.k. poprzez wprowadzenie nowych usług logistycznych”,
Numer projektu: RPPK.01.04.01-18-0301/16
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Oś priorytetowa: I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka
Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP
Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie
Typ: Rozwój MŚP
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Rybexim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ul. Szarotkowa 11,
35-604 Rzeszów
NIP: 8133670815
REGON: 180800494
Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Andrzej Szlęzak – Dyrektor ds. Logistyki
tel. 661 617 652
- PODSTAWA UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Podstawą udzielenia zamówienia są Wytyczne Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy praw zamówień publicznych.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia hali magazynowej wysokiego składowania
w tym min:
1) Regały magazynu wysokiego składowania – 1 kpl.,
2) Wózek czołowy – 2 kpl.,
3) Wózek systemowy VNA – 2 kpl.,
4) Wózek elektryczny unoszący się (platformowy) – 3 kpl.,
5) Nitka indukcyjna do prowadzenia wózków systemowych VNA w alei regałowej – 1 kpl.,
6) Owijarka palet – 1 kpl.,
7) System przenośników i sorter – 1 kpl.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem ofertowym i niezbędnymi załącznikami znajduje się w załączniku nr 1 Zapytanie ofertowe
Załączniki do zapytania ofertowego :
Pytania i odpowiedzi – aktualizacja 24.10.2016
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu
Zapytanie ofertowe w ramach zamówienia
publicznego na dostawy nr: 2/2016/UE
na zadanie pn. „Zakup systemu inteligentnego sterowania procesem” w ramach projektu pn. „Wzrost konkurencyjności RYBEXIM Sp. z o.o. Sp.k. poprzez wprowadzenie nowych usług logistycznych”,
Numer projektu: RPPK.01.04.01-18-0301/16
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Oś priorytetowa: I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka
Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP
Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie
Typ: Rozwój MŚP
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Rybexim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ul. Szarotkowa 11,
35-604 Rzeszów
NIP: 8133670815
REGON: 180800494
Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Andrzej Szlęzak – Dyrektor ds. Logistyki
tel. 661 617 652
- PODSTAWA UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Podstawą udzielenia zamówienia są Wytyczne Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy praw zamówień publicznych.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu inteligentnego sterowania procesem w hali magazynowej wysokiego składowania w tym min:
- Oprogramowania WMS z aplikacją kliencką – 1 kpl,
- Systemu sieci bezprzewodowej (WLAN) – 1 kpl,
- Systemu kamer i telewizji przemysłowej – 1 kpl,
- Systemu kontroli dostępu do strefy magazynowej – 1 kpl,
- Systemu alarmowego (sygnalizacji włamania) – 1 kpl,
- Serwerowni – 1 kpl,
- Terminali radiowych:
- mobilnych – 5 kpl,
- wózkowych (wraz z instalacją do zasilania bezpośrednio z wózków VNA oraz montażem na wózkach) – 2 kpl,
- Drukarek etykiet logistycznych,
- stacjonarnych – 2 kpl,
- mobilnych (wraz z instalacją do zasilania bezpośrednio z wózków VNA oraz montażem na wózkach) – 2 kpl,
- Skanerów kodów kreskowych 2D ((wraz z instalacją do zasilania bezpośrednio z wózków VNA oraz montażem na wózkach) – 2 kpl
- Zestaw komputerowy PC – 3 kpl
- Skaner ladowy – 1 kpl
- Wagi przemysłowe – 2 kpl
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem ofertowym i niezbędnymi załącznikami znajduje się w załączniku nr 1 Zapytanie ofertowe
Załączniki do zapytania ofertowego :